TOP HOTEL Praha Recenze
-
Personál
84% -
Čistota
85% -
Vybavení
81% -
Pohodlí
77% -
Poměr cena/kvalita
79%
Zobrazit recenze, které napsal:
- ostatní
Zobrazit recenze pouze v:
Seřadit od:
Zobrazit:
Anonym
mladý pár, 15.6.2014
Čeština
Luděk Kokeš MUDr.
jednotlivec, 17.5.2014
Čeština
Alena
rodina s malými dětmi, 11.5.2014
Čeština
IVAN HERÁK
rodina s malými dětmi, 10.5.2014
Čeština
Petra
dospělý pár, 11.4.2014
Čeština
(bez textového hodnocení)
Pavel
dospělý pár, 30.3.2014
Čeština
(bez textového hodnocení)
Věroslava
dospělý pár, 23.3.2014
Čeština
Miluše
dospělý pár, 10.3.2014
Čeština
velice si vážíme Vaši komentářů, které nás nutí neustále zlepšovat naše služby. Vytíženost našich masérů zvláště v období "wellness balíčků" je veliká, proto standardně doporučujeme rezervaci masáží již při rezervaci ubytování a nejpozději hned po příjezdu.
Recepční hotelového wellness centra budou znovu proškoleny o tom, jak se mají chovat k hostům.
Věřím, že Vás tyto drobnosti neodradí od další návštěvy TOP HOTELU Praha a vyzkoušení ostatních služeb (bowling, tenis, stolní tenis, kasino) či jen posezení na japonské zahradě se zpívající fontánou.
Na viděnou se těším
za TOP HOTEL Praha ****
Michaela Franclová
Rezervační oddělení hotelu
Petr
dospělý pár, 9.3.2014
Čeština
Jaroslav
dospělý pár, 9.3.2014
Čeština
Zuzana Gdovinová
skupina přátel, 9.3.2014
Čeština
Dagmar
dospělý pár, 9.3.2014
Čeština
Milan
dospělý pár, 8.3.2014
Čeština
(bez textového hodnocení)
velmi Vám děkuji za Vaše hodnocení, kterého si velmi vážíme.
Těšíme se na další Vaši návštěvu.
Jménem TOP HOTELu Praha****
Petra Pastyříková
Revenue Manager
Rostislav Rypl
dospělý pár, 4.3.2014
Čeština
(bez textového hodnocení)
velmi Vám děkuji za Vaše hodnocení, kterého si velmi vážíme.
Těšíme se na další Vaši návštěvu.
Jménem TOP HOTELu Praha****
Petra Pastyříková
Revenue Manager
Petr
rodina s malými dětmi, 26.2.2014
Čeština
(bez textového hodnocení)
velmi Vám děkuji za Vaše hodnocení, kterého si velmi vážíme.
Těšíme se na další Vaši návštěvu.
Jménem TOP HOTELu Praha****
Petra Pastyříková
Revenue Manager
Anonym
dospělý pár, 23.2.2014
Čeština
velmi Vám děkuji za Vaše hodnocení, kterého si velmi vážíme.
V parní a finské sauně proběhl desinfekční den. Veškeré Vaše připomínky byli předány na provoz, kde byla sjednána náprava a v budoucnu by již k tomu nemělo docházet.
Přeji příjemný den.
Jménem TOP HOTELu Praha**** Vás zdraví
Petra Pastyříková
Revenue Manager
Ondřej
mladý pár, 23.2.2014
Čeština
velmi Vám děkuji za Vaše hodnocení, kterého si velmi ceníme.
Těšíme se na další Vaši návštěvu.
Jménem TOP HOTELu Praha**** Vás zdraví,
Petra Pastyříková
Revenue Manager
Jan
dospělý pár, 16.2.2014
Čeština
(bez textového hodnocení)
Michaela Franclová
Rezervační oddělení hotelu
Jiri
mladý pár, 16.2.2014
Čeština
Děkujeme za Vaše komentáře a těšíme se na Vaši další návštěvu.
Michaela Franclová
Reservation Specialist
Anonym
mladý pár, 16.2.2014
Čeština
děkujeme za Vaše hodnocení a komentář. Oprava výtahu již byla samozřejmě provedena. Ostatní nesrovnalosti ještě dodatečně prověříme. Doufáme, že Vás budeme moci i v budoucnu přivítat v našem hotelu.
Michaela Franclová
Rezervační oddělení