TOP HOTEL Praha Recenze

Hodnocení hotelu

81%
Velmi dobré

dle 200 recenzí

  • Personál

    83%
  • Čistota

    84%
  • Vybavení

    82%
  • Pohodlí

    76%
  • Poměr cena/kvalita

    79%
Zobrazit recenze, které napsal:
  • ostatní
Zobrazit recenze pouze v:
Seřadit od:
Zobrazit:

Anonym

jednotlivec, 24.2.2018

Čeština

  • Celkové hodnocení
20 %

(bez textového hodnocení)

Personál
2
Služby
2
Čistota
2
Komfort
2
Cena/kvalita
2

Anonym

dospělý pár, 23.2.2014

Čeština

  • Celkové hodnocení
26 %
  • Kuchař nápaditý a velmi chutné jídlo i snídaně připravil, super vířivka, ale mohla být větší, Hala útulná, ale zbytek už bohužel ne..:(

  • velký mínus dostává wellness - plesnivá sauna jak finská tak parní- velmi zdravý škodlivé. Ubrusy v restauraci špinavé za tu cenu bych restauraci v hotelu nedoporučila. špatná komunikace mezi recepční a jinými službami. pokoje neútulné. Snídaně byla pokaždé jinde a pak si člověk připadá jak idiot.

Personál
3
Služby
2
Čistota
1
Komfort
4
Cena/kvalita
3
TOP HOTEL Praha odpověděl na tuto recenzi.
Dobrý den,

velmi Vám děkuji za Vaše hodnocení, kterého si velmi vážíme.
V parní a finské sauně proběhl desinfekční den. Veškeré Vaše připomínky byli předány na provoz, kde byla sjednána náprava a v budoucnu by již k tomu nemělo docházet.

Přeji příjemný den.

Jménem TOP HOTELu Praha**** Vás zdraví

Petra Pastyříková
Revenue Manager

Ludmila

mladý pár, 22.4.2012

Česká republika

  • Celkové hodnocení
38 %

(bez textového hodnocení)

Personál
7
Služby
4
Čistota
4
Komfort
2
Cena/kvalita
2

pí. Ponertová

skupina přátel, 1.3.2015

Čeština

  • Celkové hodnocení
44 %
  • Příjemný personL

  • Nefungoval bowling V době návštěvy se konal velký kongres, na který jsem nebyla upozorněn, tudíž v restauracích si nebylo možné dat ani kávu Plny hotel a u bazénu byly pouze čtyři lehátka Nebylo mozno využit altanek, pouze pro VIP V Lobby baru hned první den došlo víno

Personál
10
Služby
2
Čistota
5
Komfort
2
Cena/kvalita
3

Jiří Schoř

dospělý pár, 8.11.2016

Česká republika

  • Celkové hodnocení
44 %

(bez textového hodnocení)

Personál
4
Služby
4
Čistota
4
Komfort
4
Cena/kvalita
6

Matus Tulipan

rodina s malými dětmi, 9.7.2017

Bergen Norsko

  • Celkové hodnocení
44 %
  • Ranajky

  • Beer bar cely pobyt uzatvorený, na izbách nefungovala klíma, bordel po zahraničných turistoch krik a chaos

Personál
4
Služby
8
Čistota
4
Komfort
4
Cena/kvalita
2

Anonym

jednotlivec, 29.10.2017

Čeština

  • Celkové hodnocení
48 %

(bez textového hodnocení)

Personál
4
Služby
6
Čistota
4
Komfort
4
Cena/kvalita
6

Anonym

jednotlivec, 7.11.2019

Čeština

  • Celkové hodnocení
48 %
  • Neprofesionalni personal.

Personál
4
Služby
6
Čistota
4
Komfort
4
Cena/kvalita
6

Anonym

jednotlivec, 6.9.2017

Deutsch

  • Celkové hodnocení
48 %

(bez textového hodnocení)

Personál
4
Služby
6
Čistota
6
Komfort
2
Cena/kvalita
6

Petr Vondrouš

dospělý pár, 25.2.2015

Čeština

  • Celkové hodnocení
50 %
  • Vybavení pokojů je opravdu hrozné a neodpovídá ani ceně ani úrovně takového hotelu. Matrace v postelích jsou tak proležené, že nám opravdu stačila jedna noc a na druhou jsme si již netroufali a hotel jsme předčasně opustili. Při večerní návštěvě baru a poptávce kvalitního vína, jsme se nestačili divit, že v takovém hotelu nám byli nabídnuty jen tři druhy vína, bez možnosti výběru z nápojového lístku.

Personál
6
Služby
6
Čistota
9
Komfort
1
Cena/kvalita
3

Maria

rodina se staršími dětmi, 17.4.2017

Slovensko

  • Celkové hodnocení
50 %
  • Jediné čo bolo pekné je vstup do hotela .

  • Veĺmi hlučný hotel ,ani jedna z reštaurácií nefunguje ,ked sa chcete navečerať tak si zaplatíte bufetovú večeru ,ktorá je nechutná a izby zastaralé ,postele na nožičkách ,ktoré pod nami tancovali

Personál
8
Služby
0
Čistota
6
Komfort
4
Cena/kvalita
2

Anonym

mladý pár, 16.2.2014

Čeština

  • Celkové hodnocení
52 %
  • wellnes, snídaně, výzdoba hlavní chodby, ochota zaměstnanců

  • nehezký a ošklivý prostor na chodbách mezi pokojemi v bloku C. Dále výtah zde byl velmi pochybný..uvnitř v některém z výtahů nesvítilo ani světlo a nejezdil a přesto se dal přivolat. Vybavení pokojů bylo velmi nedostačující nato že se tento hotel vydává za 4*

Personál
8
Služby
5
Čistota
4
Komfort
4
Cena/kvalita
5
TOP HOTEL Praha odpověděl na tuto recenzi.
Vážený hoste,

děkujeme za Vaše hodnocení a komentář. Oprava výtahu již byla samozřejmě provedena. Ostatní nesrovnalosti ještě dodatečně prověříme. Doufáme, že Vás budeme moci i v budoucnu přivítat v našem hotelu.

Michaela Franclová
Rezervační oddělení

Olda Martinec

jednotlivec, 10.4.2016

Česká republika

  • Celkové hodnocení
52 %
  • stravování jako ve školní jídelně-nedobré chuti , šílené děti ve welness!,kde má být pohoda a klid!!!,

Personál
6
Služby
6
Čistota
6
Komfort
4
Cena/kvalita
4
TOP HOTEL Praha odpověděl na tuto recenzi.
Dobrý den, jsem rádi, že jste si našel čas poslat nám své připomínky. Mrzí mě, že Vám u nás nechutnalo. Já osobně se v hotelu stravuji každý den a s naší kuchyní mám jen kladné zkušenosti. Jsme mimo jiné také hrdým dodavatelem cateringu pro Pražský hrad! Doufám, že nás brzy zase znovu navštívíte. Přeji krásný den, Soňa Novotná TOP HOTEL Praha

Mudr. Antonín Dufka

jednotlivec, 21.11.2017

Česká republika

  • Celkové hodnocení
52 %
  • Spíše nevýhodný poměr cena vs kvalita poskytovaných služeb

Personál
6
Služby
6
Čistota
6
Komfort
4
Cena/kvalita
4

Miluše

dospělý pár, 10.3.2014

Čeština

  • Celkové hodnocení
52 %
  • Moc pěkný byl welnes,ale vzhledem ke krátkému pobytu a navíc pěknému počasí jsme využili jen jednou. Jinak jde o velký hotel s běžným vybavením, jaké tyto hotely poskytují, sem tam se objevíla nějaká chybka jako je špatně odtíkající odpad nebo nefungující televize, ale co šlo, tak personál operativně řešil( nám výměnou pokoje). Pobyt byl jen se snídaní, takže ostatní jídlo neposoudím, ale snídaně byly moc dobré, bohatý výběr Vše ostatní, co balíček obsahoval bylo OK, takže s tímto spokojenost.

  • Při příjezdu byli na recepci dost nepříjemní, ale asi to není pravidlo, protože služba, která tam byla druhý den to byl pravý opak Trochu mne mrzí, že při dotazu na masáže nás paní na recepci welnesu neupozornila na jejich velkou obsazenost, takže když jsme se chtěli následující den objednat, bylo již téměř plně obsazeno, takže zbylo místo jen pro jednoho. Celkově na mne obsluha welnes centra působila tak, že jí svými dotazy dost otravujeme.

Personál
4
Služby
8
Čistota
5
Komfort
4
Cena/kvalita
5
TOP HOTEL Praha odpověděl na tuto recenzi.
Vážená paní Miluše,

velice si vážíme Vaši komentářů, které nás nutí neustále zlepšovat naše služby. Vytíženost našich masérů zvláště v období "wellness balíčků" je veliká, proto standardně doporučujeme rezervaci masáží již při rezervaci ubytování a nejpozději hned po příjezdu.

Recepční hotelového wellness centra budou znovu proškoleny o tom, jak se mají chovat k hostům.

Věřím, že Vás tyto drobnosti neodradí od další návštěvy TOP HOTELU Praha a vyzkoušení ostatních služeb (bowling, tenis, stolní tenis, kasino) či jen posezení na japonské zahradě se zpívající fontánou.

Na viděnou se těším

za TOP HOTEL Praha ****
Michaela Franclová
Rezervační oddělení hotelu

Zuzana

jednotlivec, 17.12.2015

Praha Česká republika

  • Celkové hodnocení
52 %
  • Personál se snaží vyhovět

  • Zima

Personál
6
Služby
6
Čistota
8
Komfort
2
Cena/kvalita
4

Jana

jednotlivec, 16.9.2012

Čeština

  • Celkové hodnocení
54 %
  • Bol tam hrozny hluk do 3am a od 6am. Takze Bolo úplne nemožné spat a relaxovat. Potom má prehodili do iného bloku tak to bolo v Pohode. Az Na 3 den tam začal hluk. Ľudia čo Sa zobudzaju skoro ráno kricia po chodbach, trieskaju z dverami neberú ohľad na ľudí Ktorí si prišli oddýchnuť a chcú si pospať aspoň Do 9am. Personál ochotný pomôcť

Personál
9
Služby
5
Čistota
7
Komfort
1
Cena/kvalita
5
TOP HOTEL Praha odpověděl na tuto recenzi.
Dobrý den,

velice Vám děkuji za Váš příspěvek k našemu hotelu. Je pro nás velice důležité dostávat pravdivé a aktuální hodnocení, abychom mohli reagovat a sjednat nápravu. Jsem velice rád, že naši recepční se zachovali správně a z hlučného místa Vás přesunuli do klidnější části. Bohužel nemůžeme hostům nakázat jak se správně chovat, ale můžeme je pouze slušně upozornit.

Dovolte mi Vám poděkovat za celý team Top Hotelu Praha.

Doufáme, že se v budoucnu opět setkáme.

S pozdravem

Jan Pleskač
Revenue Manager

Antonín Strapina

rodina s malými dětmi, 15.3.2015

Čeština

  • Celkové hodnocení
54 %
  • Personál recepce velmi neochotný jinak velmi ochotný personál,obrovský problém parkování- nelze zaplatit na recepci a vyjíždět a vracet se -3 parkoviště hlídá jeden člověk znějaké externí firmy. Uroveň služeb a pokojů odpovídá možná 3 hvězdičkám- na pokoji televize z muzea -poruchová nereagující, vana nefungující -chybí odtokový ventil -no na 3 hvězdičky možná čtyři určitě ne. Jinak dobrý výběr a chutné jídla.Bazen slušný vířivka vůbec nešla. Mají co dohánět

  • Personál recepce velmi neochotný jinak velmi ochotný personál,obrovský problém parkování- nelze zaplatit na recepci a vyjíždět a vracet se -3 parkoviště hlídá jeden člověk znějaké externí firmy. Uroveň služeb a pokojů odpovídá možná 3 hvězdičkám- na pokoji televize z muzea -poruchová nereagující, vana nefungující -chybí odtokový ventil -no na 3 hvězdičky možná čtyři určitě ne. Jinak dobrý výběr a chutné jídla.Bazen slušný vířivka vůbec nešla. Mají co dohánět. Parkování děs běs -skoro jsem zmeškal domluvenou schůzku-naštěstí na mě počkali ale vyjíždět čtvrthodiny !!!!!!!!!!!!!!

Personál
7
Služby
6
Čistota
7
Komfort
2
Cena/kvalita
5

Petra

dospělý pár, 11.4.2014

Čeština

  • Celkové hodnocení
54 %

(bez textového hodnocení)

Personál
8
Služby
8
Čistota
4
Komfort
3
Cena/kvalita
4

Vlasta

jednotlivec, 22.9.2018

Česká republika

  • Celkové hodnocení
55 %
  • Top hotel- jen název. Pokoj stadnardni; bez minibaru. Koupelna neskutečně malinka. Sprchovy kout příšerny-obyčejný závěs a sprcha napevno. Snídaně klasika; žádný zázrak. V sobotu tvrde pecivo. V pátek jsme si pomalu neměli kam sednout. Personál ani nestíhal uklízet stoly. Tam kde se uvolnilo místo zůstávalo špinavé nadobi a ubrusy.

Personál
0
Služby
6
Čistota
8
Komfort
4
Cena/kvalita
4