+421 342 251 251
Po - Pi: 8am – 8pm So - Ne: 9am – 4pm

TOP HOTEL Praha Recenzie

Hodnotenie hotela

81%
Veľmi dobré

podľa 245 recenzií

How do we collect reviews?

  • Personál

    84%
  • Čistota

    85%
  • Vybavenie

    82%
  • Komfort

    77%
  • Pomer cena/kvalita

    79%
Zobraziť recenzie, ktoré napísal :
  • iná skupina
Zobraziť recenzie v :
Zoradiť podľa:
Ukázať :

Anonym

jednotlivec, 24.2.2018

Čeština

  • Celkové hodnotenie
20 %

(bez písomného ohodnotenia)

Personál
2
Služby
2
Čistota
2
Komfort
2
Hodnota/peniaze
2

Anonym

starší pár, 23.2.2014

Čeština

  • Celkové hodnotenie
26 %
  • Kuchař nápaditý a velmi chutné jídlo i snídaně připravil, super vířivka, ale mohla být větší, Hala útulná, ale zbytek už bohužel ne..:(

  • velký mínus dostává wellness - plesnivá sauna jak finská tak parní- velmi zdravý škodlivé. Ubrusy v restauraci špinavé za tu cenu bych restauraci v hotelu nedoporučila. špatná komunikace mezi recepční a jinými službami. pokoje neútulné. Snídaně byla pokaždé jinde a pak si člověk připadá jak idiot.

Personál
3
Služby
2
Čistota
1
Komfort
4
Hodnota/peniaze
3
TOP HOTEL Praha odpovedalo na toto hodnotenie.
Dobrý den,

velmi Vám děkuji za Vaše hodnocení, kterého si velmi vážíme.
V parní a finské sauně proběhl desinfekční den. Veškeré Vaše připomínky byli předány na provoz, kde byla sjednána náprava a v budoucnu by již k tomu nemělo docházet.

Přeji příjemný den.

Jménem TOP HOTELu Praha**** Vás zdraví

Petra Pastyříková
Revenue Manager

Anonym

jednotlivec, 1.7.2022

Čeština

  • Celkové hodnotenie
32 %
  • Pokoj a jeho vybavení, úklid a hygiena neodpovídalo ****

Personál
6
Služby
2
Čistota
2
Komfort
4
Hodnota/peniaze
2

Anonym

skupina priateľov, 30.10.2022

Česká republika

  • Celkové hodnotenie
36 %
  • Příjemný personál - recepční, v baru i v restauraci

  • Neoprávněné zrušení rezervace ze strany hotelu rezerv.oddělení. Zakouřený pokoj, který se musel dlouho větrat. Neustále vypadával internet. Neustálé přerušovánía opětovné načítání. Na chodbách byla cítit stařina. Cena pokoje přes portál Hotely.cz byla za stejný pokoj přes 5500Kč a zrušená rezervace téhož pokoje byla za 3900Kč. Přesto hotely.cz děkuji za zajištění ubytování.Děkuji,ale na hotel jsem opravdu naštvaná.

Personál
6
Služby
2
Čistota
4
Komfort
4
Hodnota/peniaze
2

Ludmila

mladý pár, 22.4.2012

Česká republika

  • Celkové hodnotenie
38 %

(bez písomného ohodnotenia)

Personál
7
Služby
4
Čistota
4
Komfort
2
Hodnota/peniaze
2

Anonym

jednotlivec, 29.5.2022

Čeština

  • Celkové hodnotenie
40 %
  • Bez jídla , bez pití , hotel v podstatě srovnatelný s obyčejnou ubytovnou pro dělníky. V nabídce (Hotel.cz) deklarovány čtyři restaurace-ve skutečnosti ani jedna otevřená pro hotelové hosty.Doslova v nabídce:V zařízení TOP HOTEL Praha se nachází restaurace. Na recepci výmluva že chybí personál. Za tyto služby neskutečně předraženo. Top hotel již nikdy více jako"Hotel" pouze jako nejdražší ubytovna! Po náročném dni skončíte večer na pokoji s rohlíkem , paštikou a pivem v plechovce z nedaleké "Vietnamské prodejny". Že vám není hloupé v dnešní době inkasovat za tak mizerné služby takové sumy. Považuji za slušné z vaší strany přehodnotit formu ubytování (ne TOP Hotel ale ubytovna) a kompenzovat část mých vynaložených nákladů.

Personál
4
Služby
2
Čistota
6
Komfort
6
Hodnota/peniaze
2

Zdeněk Schwarz

starší pár, 30.6.2022

Čeština

  • Celkové hodnotenie
44 %
  • Nic.

  • Celkovy úpadek hotelu oproti minulosti. Zavrebe restaurace, příšerné povlečení, odporný koupelnový závěs, ubohe vybavení kouoelny, prázdná lednička, stanice TV bez programů. Prostě tisic malých drobností, které mohou zpřijemnit či znechutit pobyt. Přitom zlepšení je s nízkými náklady..

Personál
8
Služby
2
Čistota
6
Komfort
2
Hodnota/peniaze
4

Matus Tulipan

rodina s malými deťmi, 9.7.2017

Bergen Norsko

  • Celkové hodnotenie
44 %
  • Ranajky

  • Beer bar cely pobyt uzatvorený, na izbách nefungovala klíma, bordel po zahraničných turistoch krik a chaos

Personál
4
Služby
8
Čistota
4
Komfort
4
Hodnota/peniaze
2

Jiří Schoř

starší pár, 8.11.2016

Česká republika

  • Celkové hodnotenie
44 %

(bez písomného ohodnotenia)

Personál
4
Služby
4
Čistota
4
Komfort
4
Hodnota/peniaze
6

pí. Ponertová

skupina priateľov, 1.3.2015

Čeština

  • Celkové hodnotenie
44 %
  • Příjemný personL

  • Nefungoval bowling V době návštěvy se konal velký kongres, na který jsem nebyla upozorněn, tudíž v restauracích si nebylo možné dat ani kávu Plny hotel a u bazénu byly pouze čtyři lehátka Nebylo mozno využit altanek, pouze pro VIP V Lobby baru hned první den došlo víno

Personál
10
Služby
2
Čistota
5
Komfort
2
Hodnota/peniaze
3

Anonym

jednotlivec, 5.2.2023

Čeština

  • Celkové hodnotenie
48 %

(bez písomného ohodnotenia)

Personál
10
Služby
2
Čistota
6
Komfort
2
Hodnota/peniaze
4

Anonym

jednotlivec, 7.11.2019

Čeština

  • Celkové hodnotenie
48 %
  • Neprofesionalni personal.

Personál
4
Služby
6
Čistota
4
Komfort
4
Hodnota/peniaze
6

Anonym

jednotlivec, 29.10.2017

Čeština

  • Celkové hodnotenie
48 %

(bez písomného ohodnotenia)

Personál
4
Služby
6
Čistota
4
Komfort
4
Hodnota/peniaze
6

Anonym

jednotlivec, 6.9.2017

Deutsch

  • Celkové hodnotenie
48 %

(bez písomného ohodnotenia)

Personál
4
Služby
6
Čistota
6
Komfort
2
Hodnota/peniaze
6

Maria

rodina so staršími deťmi, 17.4.2017

Slovensko

  • Celkové hodnotenie
50 %
  • Jediné čo bolo pekné je vstup do hotela .

  • Veĺmi hlučný hotel ,ani jedna z reštaurácií nefunguje ,ked sa chcete navečerať tak si zaplatíte bufetovú večeru ,ktorá je nechutná a izby zastaralé ,postele na nožičkách ,ktoré pod nami tancovali

Personál
8
Služby
0
Čistota
6
Komfort
4
Hodnota/peniaze
2

Petr Vondrouš

starší pár, 25.2.2015

Čeština

  • Celkové hodnotenie
50 %
  • Vybavení pokojů je opravdu hrozné a neodpovídá ani ceně ani úrovně takového hotelu. Matrace v postelích jsou tak proležené, že nám opravdu stačila jedna noc a na druhou jsme si již netroufali a hotel jsme předčasně opustili. Při večerní návštěvě baru a poptávce kvalitního vína, jsme se nestačili divit, že v takovém hotelu nám byli nabídnuty jen tři druhy vína, bez možnosti výběru z nápojového lístku.

Personál
6
Služby
6
Čistota
9
Komfort
1
Hodnota/peniaze
3

Mudr. Antonín Dufka

jednotlivec, 21.11.2017

Česká republika

  • Celkové hodnotenie
52 %
  • Spíše nevýhodný poměr cena vs kvalita poskytovaných služeb

Personál
6
Služby
6
Čistota
6
Komfort
4
Hodnota/peniaze
4

Olda Martinec

jednotlivec, 10.4.2016

Česká republika

  • Celkové hodnotenie
52 %
  • stravování jako ve školní jídelně-nedobré chuti , šílené děti ve welness!,kde má být pohoda a klid!!!,

Personál
6
Služby
6
Čistota
6
Komfort
4
Hodnota/peniaze
4
TOP HOTEL Praha odpovedalo na toto hodnotenie.
Dobrý den, jsem rádi, že jste si našel čas poslat nám své připomínky. Mrzí mě, že Vám u nás nechutnalo. Já osobně se v hotelu stravuji každý den a s naší kuchyní mám jen kladné zkušenosti. Jsme mimo jiné také hrdým dodavatelem cateringu pro Pražský hrad! Doufám, že nás brzy zase znovu navštívíte. Přeji krásný den, Soňa Novotná TOP HOTEL Praha

Zuzana

jednotlivec, 17.12.2015

Praha Česká republika

  • Celkové hodnotenie
52 %
  • Personál se snaží vyhovět

  • Zima

Personál
6
Služby
6
Čistota
8
Komfort
2
Hodnota/peniaze
4

Miluše

starší pár, 10.3.2014

Čeština

  • Celkové hodnotenie
52 %
  • Moc pěkný byl welnes,ale vzhledem ke krátkému pobytu a navíc pěknému počasí jsme využili jen jednou. Jinak jde o velký hotel s běžným vybavením, jaké tyto hotely poskytují, sem tam se objevíla nějaká chybka jako je špatně odtíkající odpad nebo nefungující televize, ale co šlo, tak personál operativně řešil( nám výměnou pokoje). Pobyt byl jen se snídaní, takže ostatní jídlo neposoudím, ale snídaně byly moc dobré, bohatý výběr Vše ostatní, co balíček obsahoval bylo OK, takže s tímto spokojenost.

  • Při příjezdu byli na recepci dost nepříjemní, ale asi to není pravidlo, protože služba, která tam byla druhý den to byl pravý opak Trochu mne mrzí, že při dotazu na masáže nás paní na recepci welnesu neupozornila na jejich velkou obsazenost, takže když jsme se chtěli následující den objednat, bylo již téměř plně obsazeno, takže zbylo místo jen pro jednoho. Celkově na mne obsluha welnes centra působila tak, že jí svými dotazy dost otravujeme.

Personál
4
Služby
8
Čistota
5
Komfort
4
Hodnota/peniaze
5
TOP HOTEL Praha odpovedalo na toto hodnotenie.
Vážená paní Miluše,

velice si vážíme Vaši komentářů, které nás nutí neustále zlepšovat naše služby. Vytíženost našich masérů zvláště v období "wellness balíčků" je veliká, proto standardně doporučujeme rezervaci masáží již při rezervaci ubytování a nejpozději hned po příjezdu.

Recepční hotelového wellness centra budou znovu proškoleny o tom, jak se mají chovat k hostům.

Věřím, že Vás tyto drobnosti neodradí od další návštěvy TOP HOTELU Praha a vyzkoušení ostatních služeb (bowling, tenis, stolní tenis, kasino) či jen posezení na japonské zahradě se zpívající fontánou.

Na viděnou se těším

za TOP HOTEL Praha ****
Michaela Franclová
Rezervační oddělení hotelu